Bosh sahifa
/
Yangiliklar
/
O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasini tashkil etish to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni

O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasini tashkil etish to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni

20.11.2012

Mustaqillik yillarida davlat mulkini xususiylashtirish, uni asosan xususiy mulkka sotish bo‘yicha keng miqyosli ishlar amalga oshirilishi natijasida 31 mingdan ziyod davlat korxonalari va ob’ektlari mulkchilik shaklini o‘zgartirdi.
Hozirgi vaqtda ishlab chiqarilayotgan yalpi ichki mahsulotning 82,5 foizdan ko‘prog‘i, sanoat mahsulotining va pudrat ishlari hajmlarining 90 foizdan ortig‘i, qishloq xo‘jaligi va savdo sohasining deyarli barcha mahsuloti iqtisodiyotning nodavlat sektori ulushiga to‘g‘ri kelmoqda.
Xususiylashtirish jarayonlarining chuqurlashuvi, iqtisodiyotda davlat ishtirokining kamaytirilishi hamda xususiy mulkchilikning roli va ahamiyati oshirilishi istiqboldagi ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishning g‘oyat muhim ustuvor yo‘nalishi bo‘lib qolmoqda.
Shu bilan birga, tabiiy monopoliyalarning ustunligi hamda monopoliyaga qarshi samarali tartibotlarni amalga oshirish, haqiqiy raqobat muhitini shakllantirish, korxonalarning va ular tomonidan ishlab chiqarilayotgan mahsulotning, umuman mamlakat iqtisodiyotining raqobatdoshligini oshirishni rag‘batlantirish borasidagi tashkiliy va amaliy chora-tadbirlarni shakllantirish bilan bog‘liq ko‘pgina masalalar hamon hal etilmay qolmoqda.
Shu jihatdan olganda O‘zbekiston Respublikasining yaqinda qabul qilingan “Raqobat to‘g‘risida”gi qonunida nazarda tutilgan me’yor va talablarni amalga oshirish bo‘yicha aniq chora-tadbirlar ko‘rilishi katta ahamiyat kasb etadi. Bunda tovar va moliya bozorlarida raqobatni cheklashga hamda ustunlik mavqeini suiiste’mol qilishga olib keladigan xatti-harakatlarga yo‘l qo‘ymaslikka, shuningdek, nohalol raqobatni, tovarlar (ishlar, xizmatlar)ning narxlarini sun’iy ravishda oshirish yoki tushirib yuborishni taqiqlashga alohida e’tibor qaratilishi lozim.
Bu ishlarni faollashtirish uchun qilinayotgan sa’y-harakatlarni jamlash, xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish bo‘yicha ishlarning bajarilishini ta’minlaydigan davlat institutlarini yanada mustahkamlash muhim ahamiyat kasb etadi.
Bozor iqtisodiyotining asosi bo‘lmish davlat mulkini xususiylashtirish jarayonlarini yanada chuqurlashtirish va xususiy mulkchilik ko‘lamini kengaytirish, monopoliyaga qarshi samarali tartibotlarni amalga oshirish hamda real raqobatchilik muhitini shakllantirish, fond bozori, xususan ikkilamchi fond bozorini jadal rivojlantirish, korporativ boshqaruv tizimini tubdan takomillashtirish maqsadida:
1. Tugatilayotgan O‘zbekiston Respublikasi Davlat mulkini boshqarish davlat qo‘mitasi hamda O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi negizida O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi tashkil qilinsin.
2. O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining asosiy vazifalari va faoliyat yo‘nalishlari etib quyidagilar belgilansin:
xususiylashtirish jarayonlarini chuqurlashtirish, xo‘jalik yurituvchi sub’ektlarning ustav jamg‘armalaridagi davlatga tegishli aktivlarni hamda aksiyalar paketlari (ulushlari)ni xususiy mulkka sotish, davlat mulkining xususiy mulk egalariga sotilishida ochiqlik va oshkoralikni ta’minlovchi davlat tasarrufidan chiqarishning yangi shakl va usullarini joriy etish, investorlar tomonidan qabul qilingan investitsiya majburiyatlari bajarilishi ustidan monitoring olib borish bo‘yicha tizimli chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish;
eng avvalo, aksiyadorlik jamiyatlarining kapitallashuvi va rentabelligi o‘sishini rag‘batlantirish hisobiga fond bozori, ayniqsa ikkilamchi fond bozorini rivojlantirish, tadbirkorlar va aholining xabardorligini kengaytirish, ularning birja operatsiyalarida faol qatnashuvini ta’minlash, bozor infratuzilmasini yanada takomillashtirish, savdolarni elektron shaklda o‘tkazishga to‘liq o‘tish chora-tadbirlarini tizimli asosda amalga oshirish;
aksiyadorlik jamiyatlarini boshqarishda aksiyadorlarning va kuzatuvchi kengashlarning rolini tubdan oshirishga, minoritar aksiyadorlarning huquqlari himoya qilinishini ta’minlashga, korxonalarning moliya-xo‘jalik faoliyati natijalari uchun ijro etuvchi organlarning aksiyadorlar oldidagi mas’uliyatini kuchaytirishga yo‘naltirilgan korporativ boshqaruv tizimini yanada takomillashtirish;
monopoliyaga qarshi samarali tartibotlar o‘rnatish hamda tovar va moliya bozorlarida raqobat cheklanishiga yo‘l qo‘ymaslik chora-tadbirlarini amalga oshirish, monopolistik faoliyatni cheklash va tabiiy monopoliyalar to‘g‘risidagi qonun hujjatlariga rioya etilishini nazorat qilib borish;
raqobat muhitini rivojlantirish uchun qonun hujjatlarini yanada takomillashtirish va zarur shart-sharoitlarni shakllantirish, tovarlar (ishlar, xizmatlar) bozorlarida, birinchi navbatda ichki iste’mol bozorida va reklama sohasida nohalol raqobatchilikka chek qo‘yish chora-tadbirlarini amalga oshirish, jamoat tuzilmalari bilan yaqindan muvofiqlashtirilgan holda iste’molchilarning qonuniy manfaatlari va huquqlari himoya qilinishini ta’minlash;
past rentabelli va zarar ko‘rib ishlayotgan korxonalarning moliyaviy-iqtisodiy holatini chuqur tahlil qilish, ularni birinchi navbatda yangi investorlarni jalb etish, modernizatsiyalash va texnologik qayta jihozlash, mahsulot tannarxini arzonlashtirish va ishlab chiqarish xarajatlarini kamaytirish, yangi raqobatbardosh mahsulotni o‘zlashtirish hisobiga moliyaviy sog‘lomlashtirish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish;
iqtisodiy nochor korxonalarni tarkibiy qayta qurish va bankrot qilish borasidagi funksiyalarni bajarish, sudgacha va sud sanatsiyasini o‘tkazish, bankrot korxonalarning tashqi boshqaruvi bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshirish.
3. Belgilansinki,
O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi O‘zbekiston Respublikasi Davlat mulkini boshqarish davlat qo‘mitasi hamda O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining huquqlari va majburiyatlari bo‘yicha huquqiy vorisi hisoblanadi;
O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining o‘z vakolatlari doirasida qabul qilgan qarorlari vazirliklar, idoralar, mahalliy ijro etuvchi organlar, xo‘jalik sub’ektlari, mansabdor shaxslar va fuqarolar ijrosi uchun majburiy hisoblanadi.
4. Quyidagilar O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining hududiy organlari etib belgilanadi:
Qoraqalpog‘iston Respublikasida – Qoraqalpog‘iston Respublikasi Davlat mulki qo‘mitasi hamda Qoraqalpog‘iston Respublikasi monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish qo‘mitasi negizida tashkil etilayotgan Qoraqalpog‘iston Respublikasi Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish qo‘mitasi;
viloyatlarda va Toshkent shahrida – O‘zbekiston Respublikasi Davlat mulki qo‘mitasining hududiy boshqarmalari hamda O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining hududiy boshqarmalari negizida tashkil etilayotgan Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish hududiy boshqarmalari.
Shunday tartib o‘rnatilsinki, unga muvofiq Qoraqalpog‘iston Respublikasi Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish qo‘mitasining raisini, viloyatlar va Toshkent shahar boshqarmalari boshliqlarini lavozimga tayinlash O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi Hay’atining qarori bilan, tegishli ravishda, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisi, viloyatlar va Toshkent shahri hokimlari hamda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi bilan kelishilgan holda amalga oshiriladi.
5. O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi va uning hududiy organlari qo‘mitaga yuklatilgan vakolatlarga muvofiq sudlarga ko‘rib chiqish uchun kiritiladigan da’volar bo‘yicha davlat boji to‘lashdan ozod etilsin.
6. Ikki hafta muddatda O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarori qabul qilinsin.
7. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasining davlat mulkini boshqarish va tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash Davlat qo‘mitasini tashkil qilish to‘g‘risida” 1994-yil 7-fevraldagi PF-758-sonli (5-bandi bundan mustasno), “O‘zbekiston Respublikasi Davlat mulki qo‘mitasining nomini o‘zgartirish to‘g‘risida” 2005-yil 4-maydagi PF-3603-sonli, “Monopoliyaga qarshi ishlarni tartibga solish va raqobatni rivojlantirish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” (7-bandi bundan mustasno) 2010-yil 26-fevraldagi PF-4191-sonli farmonlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
8. O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi, boshqa manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda bir oy muddatda qonun hujjatlariga ushbu Farmondan kelib chiqadigan o‘zgartish va qo‘shimchalar to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin.
9. Mazkur Farmonning ijrosini nazorat qilish O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri Sh.M.Mirziyoyev zimmasiga yuklansin.


O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti I.Karimov
Toshkent shahri, 2012-yil 13-noyabr
 

Texnik qo'llab-quvvatlash NBU

onlayn

Xabar yuborildi

Iltimos kuting

Qaytish bo\'shliqlar ro'yhatiga



Javob foydali bo'lsa, xursand bo'lamiz!

Texnik qo'llab-quvvatlash NBU

Men sizning virtual yordamchiman.

Texnik qo'llab-quvvatlash NBU

Kerakli bo'shlikni tanlang

7.1. Yuridik shaxs va yakka tartibdagi tadbirkorning milliy valyutada bank (korporativ) kartasi

7.1.1 Amal qilish muddati 3 yil bo‘lgan asosiy/qo‘shimcha kartani chiqarish

80 000 so`m, QQS bilan

7.1.2 Asosiy/qo‘shimcha kartani amal qilish muddatini uzaytirish

80 000 so`m, QQS bilan

7.1.3 Asosiy/qo‘shimcha karta yo‘qolganda/ishdan chiqqanda uni qayta chiqarish

80 000 so`m, QQS bilan

7.1.4 Asosiy/qo‘shimcha kartaning tеxnik nosozligida qayta chiqarish

komissiya undirilmaydi

7.1.5 Asosiy/qo‘shimcha karta yo‘qolganligi/ishdan chiqqanligi uchun jarima

80 000 so`m, QQS bilan

7.1.6 Yuridik shaxs/yakka tartibdagi tadbirkorning maxsus karta hisobvarag’ini to'ldirish (amaldagi qonunchilikka muvofiq)

oyiga 50 million so’mgacha bepul, 50 million so’mdan oshgan o'tkazma miqdoridan 0,9%

7.1.7 Korporativ karta bo‘yicha mablag‘larni hisobga olish bo‘yicha ko‘chirmani taqdim etish

50 000 so`m, QQS bilan

7.1.8 Kartani stop-varaq ro‘yxatiga qo‘yish

komissiya undirilmaydi

7.2 Yuridik shaxs va yakka tartibdagi tadbirkorning xorijiy valyutadagi (Xalqaro) bank kartasi

7.2.1 Asosiy/qo‘shimcha kartani chiqarilishi (emissiyasi)

a) Visa Business

230 000 so‘m, QQS bilan

- pasaytirilmagan qoldiq va boshlang‘ich badal (karta hisob-raqami yopilmaguncha o‘zgarmas bo‘lib qoladi)

100 AQSH dollari

b) yakka tartibdagi tadbirkor uchun Visa Business

170 000 so‘m, QQS bilan

- pasaytirilmagan qoldiq va boshlang‘ich badal (karta hisob-raqami yopilmaguncha o‘zgarmas bo‘lib qoladi)

100 AQSH dollari

v) Masterсard Business

1 200 000 so‘m, QQS bilan

Eslatma: MasterCard bank kartalari bo‘yicha karta valutasi tranzaksiya valutasidan farq qilganda, 2% miqdordagi summa vaqtinchalik bloklanadi *********

7.2.2 Asosiy/qo‘shimcha kartani qayta chiqarish (karta amal qilish muddatining tugashi, Mijoz F.I.Sh.sini o‘zgarishi, karta yo‘qotilishi/yaroqsiz holga kеlishi, parol yo‘qotilishi, firibgarlik harakatlari amalga oshirilganligiga shubha):

а) Visa Business

230 000 so‘m, QQS bilan

b) yakka tartibdagi tadbirkor uchun Visa Business

170 000 so‘m, QQS bilan

v) Masterсard Business

600 000 so‘m, QQS bilan

7.2.3. Asosiy/qo‘shimcha karta yo‘qotilganligi/yaroqsiz holatga kеlganligi, hamda Mijoz tomonidan uni bankka qaytarilmasligi uchun, jumladan MKHRni yopishga ariza bеrishda jarima

а) Visa Business

230 000 so‘m, QQS bilan

b) yakka tartibdagi tadbirkor uchun Visa Business

170 000 so‘m, QQS bilan

v) Masterсard Business

600 000 so‘m, QQS bilan

7.2.4 “O‘zmilliybank” AJ emitirlagan karta bo‘yicha O‘zbеkiston Rеspublikasi tashqarisida boshqa bankning tеrminallari yoki bankomatlaridan naqd pul olish opеratsiyalari bo‘yicha tranzaksiyalarga ishlov bеrish

summadan 1%

7.2.5 O`“O‘zmilliybank” AJ tomonidan chiqarilgan karta bo‘yicha boshqa bankning infratuzilmasida (tеrminal/infokiosk/intеrnеt va boshqalar) sodir etilgan tovarlar va xizmatlarga naqdsiz pul to‘lash opеratsiyalari bo‘yicha tranzaksiyalarga ishlov bеrish:

a) Visa Business

komissiya undirilmaydi

b) xususiy tadbirkor uchun Visa Business

komissiya undirilmaydi

v) Masterсard Business

Komissiya undirilmaydi

Eslatma: MasterCard bank kartalari bo‘yicha karta valutasi tranzaksiya valutasidan farq qilganda, 2% miqdordagi summa vaqtinchalik bloklanadi

7.2.6 Mijozning arizasiga binoan kartani Global stop-varaqqa kiritish

komissiya undirilmaydi

7.2.7 “O‘zmilliybank” AJ tomonidan chiqarilgan kartani boshqa bank tomonidan ushlab turilishi uchun xarajatlarni qoplash

1,15 BHM, QQS bilan

7.2.8 “O‘zmilliybank” AJ tomonidan chiqarilgan ushlab turilgan kartani ekvayеr-bank tomonidan yuborilishi uchun xarajatlarni qoplash

Pochta-tеlеgraf xarajatlari

7.2.9 Bankning rasmiy blankasida xalqaro kartadagi hisobning holati to‘g‘risida ma’lumotnomani bеrish (hisob-raqamdan ko‘chirma)

60 000 so‘m, QQS bilan

7.3 Milliy va xorijiy valyutalardagi kartalar bo‘yicha mijozlarga xizmat ko’rsatuvchi yuridik mijozlar uchun

7.3.1 Savdo-sеrvis korxonasining xalqaro kartalar (VISA, MasterCard, UnionPay International va boshqalar) bo‘yicha o‘tkazilgan tranzaksiyalariga ishlov bеrish:

Savdo-sеrvis korxonasida o‘rnatilgan POS-tеrminal va E-POS-tеrminal orqali (elеktron kommеrsiya loyihasi bo‘yicha):
- "O`zmilliybank" AJ tomonidan chiqarilgan kartalar bo' yicha;
- O'zbekistonning boshqa banklari tomonidan chiqarilgan kartalar bo'yicha;
- xorijiy banklar tomonidan chiqarilgan kartalar bo'yicha

xalqaro to‘lov tizimlaridan qoplash uchun olingan kundagi tranzaksiya summasidan 1%;
xalqaro to‘lov tizimlaridan qoplash uchun olingan kundagi tranzaksiya summasidan 1,5%;
xalqaro to‘lov tizimlaridan qoplash uchun olingan kundagi tranzaksiya summasidan 3%

b) Mеhmonxonalarda o‘rnatilgan POS-tеrminal orqali

xalqaro to‘lov tizimlaridan qoplama olingan kunidagi opеratsiya summasidan 2,5%

7.3.2 Savdo-sеrvis korxonasi tomonidan taqdim etilgan tasdiqlovchi hujjatlar asosida tranzaksiyalar bo‘yicha axborotni tiklash uchun jarima

summadan 1%

7.3.3 Savdo tеrminalini yo‘qotish va ta’mirlanmaydigan darajada buzish uchun jarima

Tеrminal tayyorlanishining haqiqiy qiymati+ 1,15 BHM, QQS bilan

7.3.4 HUMO/UZCARD to'lov tizimidan foydalangan holda amalga oshiriladigan savdo va xizmat ko'rsatish korxonalari operatsiyalarini qayta ishlash (ekvayring)

a)“HUMO”/“UzCard” kartalari bo`yicha

Summadan 0,2%

b) «HUMO» to‘lov tizimi orqali VISA, MasterCard va UPI xalqaro kartalari bo‘yicha.

Opеratsiya summasidan 1%. Xalqaro kartalarga xizmat ko‘rsatishda (VISA va MasterCard) karta hisob-raqamidan mazkur bo‘limda ko‘rsatilgan komissiyaga qo‘shimcha ravishda 1,5% miqdorida komissiya undiriladi. O‘zbеkiston Rеspublikasi hududida chiqarilgan Visa xalqaro kartalari bundan mustasno.

c) «UzCard» to‘lov tizimi orqali VISA, MasterCard va UPI xalqaro kartalari bo‘yicha.

Opеratsiya summasidan 1%. Xalqaro kartalarga xizmat ko‘rsatishda (VISA va MasterCard) karta hisob-raqamidan mazkur bo‘limda ko‘rsatilgan komissiyaga qo‘shimcha ravishda 2% miqdorida komissiya undiriladi. O‘zbеkiston Rеspublikasi hududida chiqarilgan Visa xalqaro kartalari bundan mustasno.

d) “UZCARD” to’lov tizimi orqali “Tez QR” dan foydalangan holda savdo korxonalarida mahsulotlar, ishlar va xizmatlar uchun to‘lov operatsiyalari uchun
2024 yil 1 maydan amal qiladi

Amaliyot summasining 1%

7.3.5 Savdo-sеrvis tashkilaotlarining "O‘zmilliybank" AJ POS tеrminallari orqali o‘tkazilgan tranzaksiyalarini qayta ishlash*

“UzCard” so`m kartalari bo`yicha

summadan 0,8%

HUMO/VISA UZS/UZS elektron hamyoni bo`yicha

summadan 0,5%

*Savdo-servis tashkiloti tomonidan ushbu xizmat uchun to'lov amalga oshirilganda, mijozdan jismoniy shaxslarga xizmat ko'rsatish uchun komissiyaning "Masofaviy xizmatlar ko'rsatish" 4-bo'limining 4.1.11-kichik bandida ko'rsatilgan komissiya undirilmaydi.

7.3.6 Savdo-sеrvis tashkilaotlarining "O‘zmilliybank" AJ QR-online tizimi orqali o‘tkazilgan tranzaksiyalarini qayta ishlash

summadan 0,15%

7.3.7 Savdo-sеrvis korxonasining lokal kartalar bo‘yicha (UzCard, HUMO va boshqalar), elеktron tijorat loyihasi bo‘yicha amalga oshirilgan tranzaksiyalarini qayta ishlash

summadan 1% kam bo'lmasligi kerak

7.3.8 Fiskal modulga ulanish (ro‘yxatdan o‘tish) va onlayn kassalarga xizmat ko‘rsatish

summadan 1%

7.3.9 Kichik biznes subyektlarining savdo terminallari uchun oylik ijara (oylik aylanma summasi 100 000 so'mdan ko'p bo'lgan holda)

Komissiya olinmaydi

- Tarif bankning yangi mijozlari uchun mo'ljallangan
- Boshqa barcha to’lovlar "O'zmilliybank"AJ yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarga xizmat ko'rsatish bo' yicha vositachilik haqi tariflariga muvofiq undiriladi

7.3.10 Kichik biznes subyektlarining savdo terminallari uchun oylik ijara (oylik aylanma summasi 100 000 so'mdan kam bo'lgan holda)
6 oy davomida faol bo'lmagan terminallar mijozdan qaytarib olinadi

15% BHM QQS bilan

Tariflash 10.06.2024 yildan boshlab amal qiladi.

1. Hisob raqamini va boshqa mahsulotlarni ochish uchun O‘zbekiston Respublikasi Milliy bankining bo‘linmasiga tashrif buyurish zarur. Barcha bo‘linmalarning va ularning manzillari ro‘yxatini Shu Yerdan topishingiz mumkin.

2. Hisob raqamini band qilib qo‘yish Shu Yerda.

1. Hisob raqamini va boshqa mahsulotlarni ochish uchun O‘zbekiston Respublikasi Milliy bankining bo‘linmasiga tashrif buyurish zarur. Barcha bo‘linmalarning va ularning manzillari ro‘yxatini Shu Yerdan topishingiz mumkin.

2. Hisob raqamini band qilib qo‘yish Shu Yerda.

1. Hisob raqamini va boshqa mahsulotlarni ochish uchun O‘zbekiston Respublikasi Milliy bankining bo‘linmasiga tashrif buyurish zarur. Barcha bo‘linmalarning va ularning manzillari ro‘yxatini Shu Yerdan topishingiz mumkin.

2. Hisob raqamini band qilib qo‘yish Shu Yerda.

1. Hisob raqamini va boshqa mahsulotlarni ochish uchun O‘zbekiston Respublikasi Milliy bankining bo‘linmasiga tashrif buyurish zarur. Barcha bo‘linmalarning va ularning manzillari ro‘yxatini Shu Yerdan topishingiz mumkin.

2. Hisob raqamini band qilib qo‘yish Shu Yerda.

1. Hisob raqamini va boshqa mahsulotlarni ochish uchun O‘zbekiston Respublikasi Milliy bankining bo‘linmasiga tashrif buyurish zarur. Barcha bo‘linmalarning va ularning manzillari ro‘yxatini Shu Yerdan topishingiz mumkin.

2. Hisob raqamini band qilib qo‘yish Shu Yerda.

1. Hisob raqamini va boshqa mahsulotlarni ochish uchun O‘zbekiston Respublikasi Milliy bankining bo‘linmasiga tashrif buyurish zarur. Barcha bo‘linmalarning va ularning manzillari ro‘yxatini Shu Yerdan topishingiz mumkin.

2. Hisob raqamini band qilib qo‘yish Shu Yerda.